Wednesday, December 16, 2009

Bola oh bola..

Rakyat Malaysia sekarang sedang kalut menantikan perlawanan akhir bola sepak sukan SEA antara Malaysia dan Vietnam. Lepas menyingkirkan Thailand dengan kemenangan yang tak disangka pada peringkat kumpulan dan menewaskan Laos pada peringkat separuh akhir, semua orang nak tengok Malaysia membenam Vietnam di perlawanan akhir...Maklum la, kali terakhir dapat pingat emas untuk bola sepak sukan SEA ni, 20 tahun lepas (Fakta yang baru kini ku ketahui sebab aku tak pernah amik tau pun pasal sejarah bola ni)..Disebabkan perlawanan yang penting ni (penting ke?), orang macam dah lupa pasal sambutan tahun baru...Tahun baru yang aku maksudkan ni bukan tahun 2010, tapi tahun 1431H...Antara orang yang lupa tu adalah aku sendiri...Jadi, sebelum aku lupa lagi, aku nak ucapkan.....

SELAMAT TAHUN BARU 1431H

Semoga dengan kedatangan tahun baru ini, hidup kita akan lebih diberkati dan Malaysia akan menang petang esok. (Sempat lagi tu)

4 comments:

Anonymous said...

amin~ smoga menang~

oh! slmt tahun baru~ thanx igtkan.. i almost lupe jugak~

;)

Jalilah Jali said...

cant wait t0 c Zaquan!

+_-

Hampasnyior said...

nol, sejuk ah..hehehe

Unknown said...

Jom seme tgk bola Malaysia.Tv2 kul 6 petang