Tuesday, August 17, 2010

اللغة العربية

Setelah beberapa tahun meninggalkan subjek اللغة العربية , Semester ni aku terpaksa ambik sebab terpaksa..Hahaha..Untuk subjek ni aku terus ambik level 3 beb. Level 1 and 2 dapat exemption. Jasa keterpaksaan belajar arabic masa diploma dulu. So, semalam, aku punya first test for arabic. Wow!!! Sangat senang..Sebijik macam dalam buku. Ustaz tukar sikit-sikit je..Disebabkan terlampau senang, banyak yang aku leave it blank. Haha. Apa yang dia tanya pun aku tak paham..Dah lupa semua yang penah belajar sebelum ni..Jawapan semua aku main bedal je..Brader yang duduk sebelah aku dah geleng-geleng kepala jawab paper tu..Haha..Lantak la dapat berapa pun..Aku nak habiskan je subjek ni..Then, selamat tinggal اللغة العربية......

3 comments:

Jalilah Jali said...

haha..k0rang kene ambik paper Arabic lagi ker? blj0 m0lek2 deh..+_-

Enol said...

Kena amik bahasa asing..yang guys aku sorang jer yang transfer arab..hok lain tak transfer..pakat amik jerman blako..hahaha

intaq said...

hahaha..ako pon ainul...ak xtgl blank pon..ak tlis jwpn yg mmg da konpem slh...muahahaha