Friday, August 5, 2011

Pergh!!! (cont.)

Orait..Malam ni aku nak sambung cerita semalam...Jangan risau..Yang ni pendek je...Hehehe..Lepas dapat call, Abang Uzir pun inform kat aku, kitorang kena pergi singgah satu kedai runcit...Nak angkut barang nak buat hamper pulak...Pergh!!! Penat tadi belum hilang lagi, dah nak kena mengangkut lagi...

Ni bukan sikit-sikit punya barang beb..Susu, kopi, gula, teh, biskut, kordial...Hamper yang nak di buat tu banyak weyh..Total 169 kot...Sampai kat kedai runcit tuh, kitorang dah tak cakap banyak...Terus loading je barang masuk van..Badan aku masa tu memang betul-betul dah exceed limit dah..Dah start rasa seram sejuk...Kaki dah rasa berat...Pergh!! Dah lama kot tak kena camni...Sekali dah kena...Hambik hengkau...

Siap loading, terus balik kedai...Masuk je kedai, awek KYM ngan awek UUM dah tersengih-sengih tengok aku ngan Abang Uzir macam orang separuh mati...Nak je aku sound..Tapi disebabkan aku dah out of energy, aku senyap jela...Aku jalan straight sampai belakang...Pastu terus terbaring...Membuta kejap...Penat weyh...Giler-giler punya penat...Diorang keluarkan barang dari dalam van pun aku buat tataw je...Bagi can awek-awek ni rasa sikit ape yang aku ngan Abang Uzir rasa sepanjang hari tu...Dah setel semua, aku bangun ar..Tolong-tolong buat hamper gak..

Pukul 6, punch out..Balik rumah pun drive slow-slow je..Haritu berbuka, aku tak makan sangat...Tapi, tang minum, mau 2 jag air aku sebat..Haha...Tak boleh tahan beb...Tu la pengalaman yang memang pergh!!! buat aku setakat hari kedua puasa tahun ni...Untuk hari ketiga ngan keempat puasa pun boley tahan masyuk jugak..Tapi yang tu, lain kali ar aku story...Mau layan cerita...Chow dulu..Bye..


No comments: