Friday, January 22, 2010

Dah jumpe dah...Kantoi...

Sedang aku berborak-borak dengan roomate ku selepas pulang dari Mines, makan free kat KFC beb...Liya belanja...Terima Kasih Liya...Anyway, berbalik kepada cerita yang aku nak sampaikan tadi...Roomate aku telah memberitahu yang Rireen (bukan nama sebenar) telah membuat blognya sendiri...Ya..Dia dah buat blog...Tapi tak bagitau pun..Hampeh tol...Ingin saja ku sekeh-sekeh kepala lutut mu Rireen...Tapi tak mengapa...Biar saja alamat blog mu ku sebarkan disini sebagai "welcoming-gift-to-the-blogging-world"...Hahaha (Devilish laugh)...

http://whatever2708.blogspot.com/

Silalah rakan-rakan add link blog Rireen..Kita pakat sekek kepala lutut dia ramai-ramai...

3 comments:

farah rahim said...

setuju..ade blog buat senyak..aku pun jumpe doh gak..

rireen said...

halo2???testing2...123...aku bukan xse royak...aku seganlah...huahuahua...mehlah lawat blog ak yg penuh rama2 tue..kalu nk ambil seekor,ambik jelah..ak bg free of caj..huhu...oh!!!sahabat sekalian..ak nk bt surprise la gan jibab ak tu sbnrnye...cute kn ak pakai jibab.hehehe...-rireen-

Jalilah Jali said...

ANIS SYAZREEN?????
haish!