Saturday, February 20, 2010

Cuti yang sangat menyeronokkan!!!!

Hari ni hari Sabtu.. Esok dah nak balik UPM...Cuti ni aku memang seronok...Sebab...Kerja masih banyak yang belum siap..Aku dah naik pening...Nasib baik cerpen dan novelet dah siap. 3 hari all out pulun buat novelet dan cerpen sampai jam 5 pagi baru tidur. Assignment Expository Writing aku dah siapkan awal-awal..Walaupun masih ada satu dua lagi part yang aku belum buat, kira setel jugak lak tu. Kerja Shivani? Langsung tak ku sentuh. Disebabkan terlampau fokus pada kesusasteraan Melayu, aku abaikan kesusasteraan Inggeris..Pertanian? balik ni baru boleh buat pasal bahan takde dengan aku..Hahaha..Asas keusahawanan? nanti aku pass baton kat ahli lembaga syarikat..Bior diorang yang buat...Kerja lain? Entah..Dah la, malas aku cakap pasal assignment yang belambak tu..Baik aku main Red Alert 3, lagi best...Hahaha..

No comments: