Sunday, September 12, 2010

Aidilfitri 2010

Pukul 7.45 pm, aku selamat sampai ke rumah setelah 3 jam lebih menunggang kuda merah aku dari Pontian..Apsal boleh sampai 3 jam, padahal selalu 2 jam je? Sebab raya la..Jalan jam kot..Tu pun dah habis aku cilok..Family aku lagi lambat sebab naik kereta.. Lebih kurang 8.30 malam baru sampai..Anyway, aku sebenarnya nak tayang gambar raya tapi takde la banyak mana pun..So, here they are..


Sesi minta-maaf-dengan-parent-sambil-nangis


*Gambar di atas di ambil sebelum sesi minta maaf bermula..Sebab tu muka ceria..Dan dukacita dimaklumkan gambar kami yang berlinangan airmata tidak diambil kerana tiada cameraman..Haha..


Sesi minta-maaf-dengan-atuk

Nak letak semua, banyak sangat..So, aku letak 2 je..Untuk kontingen cucu, aku la yang lead..Maklumlah, cucu yang sulung..Haha..

Ni cousin aku, Udin..Masa salam ngan atuk, dia siap leh cakap 'Atuk, jangan la nangis..' terus dia peluk orang tua tu..


Sesi gambar family

Me, my family and my grandmother


Gambar semua yang tak berapa nak jadi


Yang ni pun tak berapa nak jadi..Tapi lagi elok dari yang tadi..Hehe..


Candid Camera


Sekian saja entri untuk kali ini..Hope you enjoyed it..Bye!!

4 comments:

intaq said...

ainul senyum kambing...haha

Enol said...

Aku senyum sopan ar..hahaha..

yann sulaiman said...

kim slm kt bju merah 2..comey tul..hehhe

Gayahspears said...

caMAT hari raya