Thursday, September 9, 2010

SeLaMaT HaRi RaYa AiDiLfItRi


Fuh, sempat juga aku update blog..Tak nak cakap panjang, di kesempatan ini aku menyusun sepuluh jari mohon kemaafan kepada semua rakan-rakan yang mengenali aku..Especially Ex-TESL UDM (UNiSZA), tak larat nak tulis semua..Siapa-siapa yang baca tolong passing kat yang tak baca entri aku ni..Tak lupa juga budak-budak Bac. in English UPM dan Ex-SZC (Roy and Wafi terutamanya)..Next, adik aku Zati and suaminya Azrul, kira 0 - 0 la ye..Then, my lil sis, Farah yang study kat UIA, kawan-kawan zaman sekolah, Ex-SMK Hamzah, Machang, Ex-MRSM Beseri Batch 16 (Refer kat semua tapi aku rasa kau je, Awanis, yang selalu YM dengan aku). Last but not least, semua rakan-rakan blogger dan pembaca blog aku sekalian..Semoga hari raya tahun ini membawa seribu makna buat anda semua..Selamat Hari Raya!!

p/s: Nak keluar pergi merayap dekat Bandar Pontian..Dah penat pasang langsir kot..Hehe..

2 comments:

farah rahim said...

abg enol..hepi hari raya..maaf zahir batin..ngeeeeee

cikpia said...

selamat hari raya bro!!!!