Saturday, October 29, 2011

Dah nama pun cuti..

Mid-term break dah nak habis. Sepanjang break ni, memang cuti betul la aku. Membongkang, mencekik, membuta adalah rutin harian aku selama lebih kurang 10 hari duduk kat rumah. Heaven gila aku rasa. Hehe.

Sebelum cuti, keje memang bertimbun. Tapi aku buat tak tahu je. Habis je kelas, start motor, terus cabut balik. Buku? Mana aku pernah bawak balik buku kalau cuti. Semua aku tinggal kat hostel. Assignment? Boleh tahan banyak. Tapi satu pun aku tak buat. Study? Of course la tak. Walaupun bersusun test lepas ni. Final year project pun aku put on hold. Cuti beb, kena ar cuti betul-betul. Haha.

Tapi kalo bab belajar, tak pulak belajar betul-betul. Especially bila dah masuk final year ni, makin menjadi-jadi malasnya. Haha. Takpelah, apa-apa pun, tunggu dah balik hostel nanti baru aku serabutkan kepala dan stresskan diri dengan segala macam kerja yang nak kena submit. Bak kata Uncle Dan, "YOU ARE RESPONSIBLE FOR YOUR OWN SUCCESS!!"

3 comments:

intaq said...

haha...aku pon ainul...laptop sp ade ats ktil...bkn utk wat kje...utk online....hahahaa

Anonymous said...

and dont worry about grades. it is just a grade! aha! i like! :)

Enol said...

Ak berjgkt nge mung ar ni taq..keh3..